SZCZEGÓŁOWY OPIS USŁUG
Działania przedofertowe
Prezentacje systemów
Bomark Sp. z o.o. organizuje indywidualne pokazy oprogramowania realizowane na konkretne zapotrzebowanie Klienta. Mogą być zorganizowane zarówno w siedzibie naszego Przedsiębiorstwa, jak i w siedzibie Klienta.
Rozpoznanie potrzeb Klienta
Ocena potrzeb przedsiębiorstwa w zakresie:
Usługi przedwdrożeniowe
Analizy i projekty:
Przygotowanie platformy systemowo-sprzętowej:
Prace dostosowawcze – tworzenie oprogramowania na zamówienie.
Usługi wdrożeniowe
Instalacja programu – obejmuje instalację oprogramowania na serwerze i wskazanych stacjach roboczych oraz konfigurację tych stacji do współpracy z programem.
Szkolenia:
Szkolenia odbywają się w siedzibie Zamawiającego. Prowadzone w grupach kilkuosobowych (nie większych niż 8 osób).
Zajęcia odbywają się w cyklu: 45 min + 15 min przerwy.
Serwis oprogramowania:
Nadzór autorski
Wykonywanie prac w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie za pomocą łącza teletechnicznego, z przeznaczeniem na:
Wsparcie typu help-line polegające na udzielaniu porad, wskazówek oraz konsultacjach telefonicznych mających na celu rozwiązywanie problemów eksploatacyjnych.
Przekazywanie Zamawiającemu nowych wersji oprogramowania, wynikających z naturalnego rozwoju:
Gotowość do przyjazdów do stanowisk użytkowania systemów, na wyraźne wezwanie Zamawiającego celem wsparcia.